Politica de livrare

Politica de livrare

1. Vanzatorul se obliga sa expedieze cumparatorului produsele cuprinse in comanda finalizata, respectand termenele de livrare stabilite si comunicate in momentul confirmarii Comenzii. Pentru livrare va fi aplicat tariful aferent metodei de livrare alese, comunicat pe site in momentul plasarii comenzii. 

2. Modalitatea de livrare se face prin curier, iar timpul de livrare este de 2-3 zile lucrătoare. 

3. Vanzatorul va ambala corespunzator produsele si va expedia factura prin email. Cumparatorul trebuie sa notifice prin e-mail la contact@gladius.ro absenta facturii fiscale in termen de 24 de ore de la receptionarea produselor, in caz contrar aceasta va fi considerata furnizata.

4. Din cauza conditiilor impuse de catre firma de curierat, cumparatorului nu ii este permisa deschiderea coletului decat ulterior semnarii de primire si achitarii contravalorii acestuia.

5. In cazul in care coletele prezinta deteriorari vizibile la primire, recomandam cumparatorului sa refuze primirea acestora si sa semnaleze imediat acest incident prin e-mail la contact@gladius.ro. Orice reclamatie ulterioara cu privire la aceste aspecte va fi nula si nu va putea fi luata in considerare.

6. Daca termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, vanzatorul va anunta cumparatorul si ii va comunica termenul estimat pentru finalizarea livrarii. In cazul in care noul termen de livrare nu va fi acceptat de catre cumparator, comanda va fi anulata.

7. Daca informatiile furnizate de catre cumparator in legatura cu livrarea sunt incomplete sau incorecte, vanzatorul nu garanteaza respectarea termenelor de livrare. Daca in 24 de ore cumparatorul nu va corecta informatiile pentru a se stabili un nou termen de livrare, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda.